Веб - портал електронних послуг
Контролюйте свої внески до Пенсійного фонду України за допомогою веб-порталу електронних послуг
Веб-портал Пенсійного фонду це ресурс електронних послуг, створено з метою поліпшення якості та оперативності обслуговування громадян і по-дальшого впровадження технології електронного урядування в соціальній сфері.
Для реєстрації на веб-порталі (portal.pfu.gov.ua) потрібно звернутися до управління Пенсійного фонду за місцем свого проживання та заповнити заяву. При собі мати паспорт, ідентифікаційний номер, а також пенсійне по-свідчення (за наявності).
Кожна застрахована особа, попередньо зареєструвавшись у базі даних веб-порталу, може щомісяця отримувати виписку із системи персо-ніфікованого обліку. За допомогою такої інформації працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби висловити свої зауваження. Пенсіонери зможуть регулярно отримувати інформацію з власної пенсійної справи, де буде зазначено вид та суму призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством; назву закону, згідно з яким призначено пенсію, тощо.
Уся індивідуальна інформація, зокрема і персональні дані, що містяться в Держреєстрі, є конфіденційними і не підлягають розголошенню.
Підписуючи заяву про реєстрацію в системі надання електронних послуг, громадянин тим самим дає згоду на отримання такої інформації засобами веб-порталу відповідно до Закону України «Про захист перональних даних». Уся інформація, яку отримуватиме заявник, надходитиме знеособлено — без зазначення прізвища, імені, по батькові, реєстраційного номера облікової картки платника податків — фізичної особи або серії та номера паспорта. Цю інформацію не можна роздрукувати чи скопіювати. Тобто стороння людина не зможе скористатися даними, які отримуватиме заявник.
Начальник відділу ведення
електронних та підтримки
інформаційно-аналітичних систем Рак І.М.