Оголошення про проведення конкурсів
Додаток 1
до протоколу № 1 від 21.07.2020 року
Оголошення
про проведення конкурсу на зайняття посади
керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства
«Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради.
Оголошується конкурс на зайняття посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради.
Правові підстави проведення конкурсу: Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», Наказ МОЗ України від 31.10.2018 року №1977 «Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 «Охорона здоров`я», Порядок проведення конкурсу на зайняття посад керівників комунальних закладів охорони здоров`я, що перебувають у спільній власності територіальних громад Марківського району, затвердженого рішенням Марківської районної ради від 06.04.2020 року №50/11, розпорядження голови Марківської районної ради «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради від 17.07.2020 року №02-01/7/30, розпорядження голови Марківської районної ради «Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради від 17.04.2020р. №02-01/7/19, розпорядження голови Марківської районної ради «Про внесення змін до розпорядження голови районної ради від 17.04.2020 р. № 02-01/7/19 «Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради» від 16.07.2020 р. № 02-01/7/29.
Найменування закладу: Комунальне некомерційне підприємство «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради.
Скорочена найменування українською мовою: КНП «МЦПМСД» МРР.
Юридичне та фактичне місцезнаходження закладу: 92400, Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, 6.
Основні напрями його діяльності: код КВЕД 86.10 Діяльність лікарняних закладів. 86.21 Загальна медична практика.
Основною метою діяльності Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Марківського району Луганської області, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
Структура закладу: 1. Адміністративно-управлінський підрозділ; 2. Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі; 3. Лікувально-профілактична служба, що складається з: амбулаторій загальної практики сімейної медицини та фельдшерсько-акушерських пунктів: Марківська ЛА, Бондарівська СЛА, Сичанська ЛАЗПСМ, Кабичівський ФАП, Веселівський ФП, Лимарівський ФП, Просянський ФП, Розсохуватський ФП, Герасківський ФП, Тернівський ФП, Рудівський ФП, Краснопільський ФП, ФП с. Герасківське, Первомайський ФП, Височинівський ФП, Касківський ФП, Караван-Солодківський ФП, Марківський ФП, Тишківський ФП, Ліснополянський ФП, Сичівський ФП, Кризський ФП, Курячівський ФП.
Фінансове забезпечення діяльності закладу: Кошти НСЗУ, кошти місцевого бюджету.
Дата початку приймання документів для участі у конкурсі: з 22.07.2020 року.
Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі: по 20.08.2020 року, до 17.00 год. включно.
Адреса приймання документів для участі в конкурсі: 92400, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 18 (Марківська районна рада).
Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок - тел. (06464) 9-10-88, е-mаіl: raysovmar@gmail.com.
Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографію;
5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;
7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8) довідку МВС про відсутність судимості;
9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
10) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;
11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;
12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
Вимоги до претендента та конкурсної пропозиції:
Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров`я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров’я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров’я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів; кадрові ресурси закладу охорони здоров’я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон’юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв’язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров’я.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування» або «Право» або «Соціальні та поведінкові науки» або «Гуманітарні науки» або «Охорона здоров’я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров’я».
Стаж роботи на керівних посадах: не менше 3-х років стажу за основною спеціальністю або одного року на керівних посадах.
Вимоги до конкурсної пропозиції:
Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:
- план реформування закладу протягом одного року;
- заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
- пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
- пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.
Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту:
Умови оплати праці визначаються відповідно до контракту з керівником (директором) комунального закладу охорони здоров’я та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством. За рішенням власника встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.
Дата проведення конкурсу: 21.08.2020 року.
Місце проведення конкурсу та адреса: 92400, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 18 (Марківська районна рада).
Додаток 1
до Порядку
Голові конкурсної комісії ______________
______________(прізвище, ім’я, по батькові)
____________________________________
____________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові претендента)
який (яка) проживає за адресою:
_________________________________
____________________________________,
____________________________________
(номер контактного телефону)
e-mail _________________@ ___________
(заповнюється друкованими літерами)
ЗАЯВА
Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)
Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.
Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):
□ надсилання листа на зазначену адресу;
□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;
□ телефонного дзвінка за номером ___________________________;
□ _______________________________________________________.
(в інший доступний спосіб)*
___ __________ 20___ р. ___________________
(підпис)
* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.
Додаток 2
до Порядку
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
(серія ___ № ________), виданий ____________________________________
________________________________________________________________,
відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:
обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;
використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);
доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
______ ______________20___ р. __________________
(підпис)
Додаток 3
до Порядку
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України
“Про запобігання корупції”
Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).
____ __________20___ р. ________________ ___________________
(підпис) (прізвище, та ініціали)
Додаток 4
до Порядку
ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів
Прізвище, ім’я, по батькові Місце роботи Номер контактного телефону Електронна адреса |
__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ |
|
|
||
1. Чи наявні поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами: |
|
|
_____________________________________________ _____________________________________________ |
так** ні |
|
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на: |
|
|
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
_____________________________________________ _____________________________________________ |
так** ні |
|
3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися посади (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.
Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.
____ _______ 20___ р. ________________
(підпис)
* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.
До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.
Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).
Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.
** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.
Додаток
до протоколу № 1 від 04.06.2020 року
Оголошення
про проведення конкурсу на зайняття посади
керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства
«Марківська багатопрофільна лікарня Марківської районної ради».
Оголошується конкурс на зайняття посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківська багатопрофільна лікарня Марківської районної ради».
Правові підстави проведення конкурсу: Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», Наказ МОЗ України від 31.10.2018 року №1977 «Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 «Охорона здоров`я», Порядок проведення конкурсу на зайняття посад керівників комунальних закладів охорони здоров`я, що перебувають у спільній власності територіальних громад Марківського району, затвердженого рішенням Марківської районної ради від 06.04.2020 року №50/11, розпорядження голови Марківської районної ради «Про проведення конкурсу на зайняття посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківська багатопрофільна лікарня Марківської районної ради» від 01.06.2020 року №02-01/7/21, розпорядження голови Марківської районної ради «Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківська багатопрофільна лікарня Марківської районної ради» від 01.06.2020 року №02-01/7/22.
Найменування закладу: Комунальне некомерційне підприємство «Марківська багатопрофільна лікарня Марківської районної ради».
Скорочена найменування українською мовою: КНП «Марківська БПЛ МРР».
Юридичне та фактичне місцезнаходження закладу: 92400, Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, 6.
Основні напрями його діяльності: код КВЕД 86.10 Діяльність лікарняних закладів (основний).
Основною метою діяльності Комунального некомерційного підприємства «Марківська багатопрофільна лікарня Марківської районної ради» є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством.
Структура закладу: апарат управління, бухгалтерська служба, господарсько-обслуговуючий підрозділ, автотранспортний підрозділ, жіноча консультація, клінічно-діагностична лабораторія, дитяче відділення, інфекційне відділення, хірургічне відділення, приймальне відділення, терапевтичне відділення, зубопротезний кабінет, поліклініка, харчоблок.
Фінансове забезпечення діяльності закладу: Кошти НСЗУ, кошти місцевого бюджету.
Дата початку приймання документів для участі у конкурсі: з 05.06.2020 року.
Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі: по 06.07.2020 року, до 17.00 год. включно.
Адреса приймання документів для участі в конкурсі: 92400, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 18 (Марківська районна рада).
Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок - тел. (06464) 9-10-88, е-mаіl: raysovmar@gmail.com.
Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографію;
5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;
7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8) довідку МВС про відсутність судимості;
9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
10) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;
11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;
12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
Вимоги до претендента та конкурсної пропозиції:
Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров`я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров’я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров’я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров’я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон’юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв’язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров’я.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування» або «Право» або «Соціальні та поведінкові науки» або «Гуманітарні науки» або «Охорона здоров’я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров’я».
Стаж роботи на керівних посадах районного рівня - 5 років.
Вимоги до конкурсної пропозиції:
Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:
- план реформування закладу протягом одного року;
- заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
- пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
- пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.
Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту:
Умови оплати праці визначаються відповідно до контракту з керівником (директором) комунального закладу охорони здоров’я та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством. За рішенням власника встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.
Дата проведення конкурсу: 07.07.2020 року о 10-00.
Місце проведення конкурсу та адреса: 92400, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 18 (Марківська районна рада).
Додаток 1
до Порядку
Голові конкурсної комісії ______________
______________(прізвище, ім’я, по батькові)
____________________________________
____________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові претендента)
який (яка) проживає за адресою:
_________________________________
____________________________________,
____________________________________
(номер контактного телефону)
e-mail _________________@ ___________
(заповнюється друкованими літерами)
ЗАЯВА
Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)
Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.
Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):
□ надсилання листа на зазначену адресу;
□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;
□ телефонного дзвінка за номером ___________________________;
□ _______________________________________________________.
(в інший доступний спосіб)*
___ __________ 20___ р. ___________________
(підпис)
* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.
Додаток 2
до Порядку
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
(серія ___ № ________), виданий ____________________________________
________________________________________________________________,
відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:
обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;
використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);
доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
______ ______________20___ р. __________________
(підпис)
Додаток 3
до Порядку
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України
“Про запобігання корупції”
Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).
____ __________20___ р. ________________ ___________________
(підпис) (прізвище, та ініціали)
Додаток 4
до Порядку
ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів
Прізвище, ім’я, по батькові Місце роботи Номер контактного телефону Електронна адреса |
__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ |
|
|
||
1. Чи наявні поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами: |
|
|
_____________________________________________ _____________________________________________ |
так** ні |
|
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на: |
|
|
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
_____________________________________________ _____________________________________________ |
так** ні |
|
3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися посади (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
|
Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.
Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.
____ _______ 20___ р. ________________
(підпис)
* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.
До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.
Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).
Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.
** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.
Додаток
до протоколу № 1 від 23.04.2020 року
Оголошення
про проведення конкурсу на зайняття посади
керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства
«Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради.
Оголошується конкурс на зайняття посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради.
Правові підстави проведення конкурсу: Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», Наказ МОЗ України від 31.10.2018 року №1977 «Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 «Охорона здоров`я», Порядок проведення конкурсу на зайняття посад керівників комунальних закладів охорони здоров`я, що перебувають у спільній власності територіальних громад Марківського району, затвердженого рішенням Марківської районної ради від 06.04.2020 року №50/11, розпорядження голови Марківської районної ради «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради від 13.04.2020 року №02-01/7/17, розпорядження голови Марківської районної ради «Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника (директора) Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради від 17.04.2020р. №02-01/7/19.
Найменування закладу: Комунальне некомерційне підприємство «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради.
Скорочена найменування українською мовою: КНП «МЦПМСД» МРР.
Юридичне та фактичне місцезнаходження закладу: 92400, Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, 6.
Основні напрями його діяльності: код КВЕД 86.10 Діяльність лікарняних закладів. 86.21 Загальна медична практика.
Основною метою діяльності Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської районної ради є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Марківського району Луганської області, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
Структура закладу: 1. Адміністративно-управлінський підрозділ; 2. Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі; 3. Лікувально-профілактична служба, що складається з: амбулаторій загальної практики сімейної медицини та фельдшерсько-акушерських пунктів: Марківська ЛА, Бондарівська СЛА, Сичанська ЛАЗПСМ, Кабичівський ФАП, Веселівський ФП, Лимарівський ФП, Просянський ФП, Розсохуватський ФП, Герасківський ФП, Тернівський ФП, Рудівський ФП, Краснопільський ФП, ФП с. Герасківське, Первомайський ФП, Височинівський ФП, Касківський ФП, Караван-Солодківський ФП, Марківський ФП, Тишківський ФП, Ліснополянський ФП, Сичівський ФП, Кризський ФП, Курячівський ФП.
Фінансове забезпечення діяльності закладу: Кошти НСЗУ, кошти місцевого бюджету.
Дата початку приймання документів для участі у конкурсі: з 27.04.2020 року.
Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі: по 26.05.2020 року, до 17.00 год. включно.
Адреса приймання документів для участі в конкурсі: 92400, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 18 (Марківська районна рада).
Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок - тел. (06464) 9-10-88, е-mаіl: raysovmar@gmail.com.
Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографію;
5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;
7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8) довідку МВС про відсутність судимості;
9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
10) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;
11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;
12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
Вимоги до претендента та конкурсної пропозиції:
Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров`я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров’я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров’я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів; кадрові ресурси закладу охорони здоров’я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон’юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв’язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров’я.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування» або «Право» або «Соціальні та поведінкові науки» або «Гуманітарні науки» або «Охорона здоров’я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров’я».
Стаж роботи на керівних посадах: не менше 3-х років стажу за основною спеціальністю або одного року на керівних посадах.
Вимоги до конкурсної пропозиції:
Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:
- план реформування закладу протягом одного року;
- заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
- пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
- пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.
Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту:
Умови оплати праці визначаються відповідно до контракту з керівником (директором) комунального закладу охорони здоров’я та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством. За рішенням власника встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.
Дата проведення конкурсу: 27.05.2020 року.
Місце проведення конкурсу та адреса: 92400, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 18 (Марківська районна рада).
Додаток 1
до Порядку
Голові конкурсної комісії ______________
____________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
____________________________________
____________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові претендента)
який (яка) проживає за адресою:
____________________________________
____________________________________,
____________________________________
(номер контактного телефону)
e-mail _________________@ ___________
(заповнюється друкованими літерами)
ЗАЯВА
Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)
Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.
Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):
□ надсилання листа на зазначену адресу;
□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;
□ телефонного дзвінка за номером ___________________________;
□ _______________________________________________________.
(в інший доступний спосіб)*
___ __________ 20___ р. ___________________
(підпис)
* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.
Додаток 2
до Порядку
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
(серія ___ № ________), виданий ____________________________________
________________________________________________________________,
відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:
- обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;
- використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
- поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);
- доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
______ ______________20___ р. __________________
(підпис)
Додаток 3
до Порядку
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України
“Про запобігання корупції”
Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).
____ __________20___ р. ________________ ___________________
(підпис) (прізвище, та ініціали)
Додаток 4
до Порядку
ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів
Прізвище, ім’я, по батькові Місце роботи Номер контактного телефону Електронна адреса |
__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ |
1. Чи наявні поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами: |
|
_____________________________________________ _____________________________________________ |
так** ні |
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на: |
|
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
_____________________________________________ _____________________________________________ |
так** ні |
3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися посади (назва посади)? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність? _____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.
Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.
____ _______ 20___ р. ________________
(підпис)
* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.
До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.
Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).
Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.
** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповідно