Для внутрішньо переміщених осіб запроваджено електронне пенсійне посвідчення
Для внутрішньо переміщених осіб запроваджено електронне пенсійне посвідчення
Відповідно до Постанови КМУ від 05.11.2014 р. № 637 «Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» запроваджено електронне пенсійне посвідчення.
Електронне пенсійне посвідчення - удосконалений платіжний інструмент, що поєднав у собі функції банківської платіжної картки та пенсійного посвідчення. Це абсолютно новий продукт, що не має аналогів в Україні.
Спеціально для пенсіонерів Ощадбанк спільно з Пенсійним фондом України реалізував цей інноваційний проект - електронне пенсійне посвідчення. Разом із пенсійною платіжною карткою Ощадбанку пенсіонер отримує ідентифікаційне посвідчення з електронним цифровим підписом власника.
Тепер перед пенсіонерами відкриваються нові можливості. В день зарахування пенсії Пенсійним фондом вони отримують СМС - повідомлення від банку про надходження коштів на рахунок. Отримати гроші можливо в найближчому відділенні Ощадбанку чи в будь-якому банкоматі Ощадбанку без жодних комісій.
Крім того, пенсійна картка має електронний цифровий підпис, що надає можливість отримувати електронні документи на веб-порталах органів влади. Відтепер навіть з дому можливо переглядати на веб-порталі послуг Пенсійного фонду інформацію з електронної пенсійної справи про розмір пенсії та її складові, дані про страховий стаж, заробіток, сплачені внески. Електронне пенсійне посвідчення надає можливість написати звернення або подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії через Інтернет без відвідування Пенсійного фонду.
Звертаємо увагу: термін дії електронного пенсійного посвідчення як платіжної картки - три роки за умови проходження фізичної ідентифікацію у відділенні банку кожні шість місяців в перший рік дії картки, в наступні роки - раз на 12 місяців.
Замовити електронне пенсійне посвідчення необхідно в територіальному управлінню Пенсійного фонду України. В Марківському управлінні у відділі обслуговування громадян постійно працюють 3 кваліфікованих спеціаліста з питань прийому документів для оформлення електронне пенсійне посвідчення Необхідно надати такі документи
* паспорт;
* довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи (не подається громадянами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контрольний орган і мають відмітку в паспорті);
* довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
* 2 фотокартки розміром 2,5 на 3 см.
Перший заступник начальника управління Зоя Гребиннюк