Марківська районна рада

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг

Переглядів: 364

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг.

Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація:

  • щодо забезпечення соціальних прав його працівників,
  • про правильність подання звітності тощо.

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України забезпечує можливість входу як за допомогою звичайних логіну та пароля, так і за допомогою персонального ключа електронного цифрового підпису (ключ ЕЦП) в двох варіантах:

  • Ключ знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка, токен (електронний ключ) чи жорсткий диск комп’ютера). Такий ключ необхідно отримати особисто в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), роботу з яким підтримує Портал ПФУ.
  • Ключ записаний в Електронному пенсійному посвідченні. Такий ключ створюється автоматично в процесі підготовки особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). В цьому випадку необхідно пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП. Важливо зазначити, що для роботи на Веб-порталі з електронно-цифровим підписом (ЕЦП) або з електронним пенсійним посвідченням (ЕПП) особисто звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно!

Використання при вході до Порталу ключа ЕЦП є більш захищеним способом ідентифікації, ніж логін-пароль. Також, саме за рахунок надійної ідентифікації, у випадку використання ключа Портал надає більшу кількість електронних сервісів, в першу чергу персоніфікованих, юридичну значимість яких забезпечує саме використання ключів та технологій електронного цифрового підпису.

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.

Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

У вкладці «Трудові відносини» відображається  інформація щодо кількості:

  • застрахованих осіб у звітному періоді,
  • працівників з інвалідністю,
  • працівників, що мають додаткові гарантії в працевлаштуванні та ін.

Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Важливою є можливість формування звернення до органу Пенсійного фонду в електронному вигляді та за необхідності можна додати електронний файл.

При цьому, відвідувати особисто управління Пенсійного фонду не треба.

Відповідь буде надано в електронному вигляді і переглянути її можна в особистому кабінеті. Крім того, при формуванні звернення є можливість вказати поштову та електронну адресу, на які буде відправлено відповідь .

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати, надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

 

Начальник відділу адміністрування,

супроводження інформаційних систем,

електронних реєстрів та захисту інформації                                                       І.М.Рак

 



« повернутися до списку новин