Марківська районна рада

Щодо отримання електронних документів страхувальниками

Переглядів: 352

При аутентифікації юридичної особи або фізичної особи-підприємця за ЕЦП на Веб-порталі надано можливість перегляду даних щодо сплати страхових внесків та відомостей стосовно наявної заборгованості по сплаті страхових внесків (пені, штрафів тощо) до органів Пенсійного фонду України та надано доступ до інформації, поданої страхувальником про застрахованих осіб. Для входу в режим перегляду даних страхувальника реалізовано пункт головного меню особистого кабінету «Налаштування-Профіль користувача» або посилання на назві страхувальника.

Для страхувальників (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) надано можливість перегляду поданої звітності. Для цього реалізовано пункт меню «Звітні відомості», по входу в який користувач отримує повну інформацію по всіх звітах, поданих страхувальником з 01.01.2011 року.

Для страхувальників, які аутентифіковані на Веб-порталі за ЕЦП, надано можливість формування та подачі звернень таких типів:

– довідка за формою ОК-7 за період перебування ЗО у трудових відносинах із страхувальником;

– довідка про страховий стаж застрахованої особи, для призначення страхових виплат згідно форми що буде надана Замовником.

Подача звернень реалізована з пункту головного меню «Звернення на отримання електронних документів».

Сервісами обміну інформації відправлене звернення автоматично зберігається в журналі звернень, автоматично опрацьовується, а саме:

– формує за даними звернення відповідну довідку;

– підписує довідку ЕЦП ПФУ;

– зберігає довідку в електронному архіві;

– змінює статус звернення страхувальника в залежності від результату обробки звернення.

Після обробки звернення для відображення на Веб-порталі передається інформація щодо статусу звернення, образ довідки в pdf-форматі та сама електронна довідка, підписана ЕЦП ПФУ (електронний документ).

На Веб-порталі також передбачено перегляд звернень, поданих страхувальником в ПФУ з переглядом атрибутів звернень, їх статусів, та можливості перегляду довідок та їх збереженням на локальні носії користувача Веб-порталу (як pdf-документ та як електронного документу) в пункті меню «Мої звернення», по якому відображається список звернень страхувальника.

Для перегляду всіх атрибутів звернення призначено кнопку «Розгорнути», по якій надається повний перегляд полів звернення, повідомлення щодо його обробки та можливість перегляду та збереження довідки (образу документу у вигляді pdf-файлу та електронного документу, підписаного ЕЦП ПФУ).

Таким чином, за допомогою веб-порталу зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду.

 

Начальник відділу адміністрування, супроводження

інформаційних систем, електронних реєстрів та

захисту інформації                                                                                                 І.М.Рак

 



« повернутися до списку новин