Марківська районна рада

Для внутрішньо переміщених осіб запроваджено електронне пенсійне посвідчення

Переглядів: 561

Для внутрішньо переміщених осіб запроваджено електронне пенсійне посвідчення

 

Відповідно до Постанови КМУ від 05.11.2014 р. № 637 «Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» запроваджено електронне пенсійне посвідчення.

Електронне пенсійне посвідчення  - удосконалений платіжний інструмент, що поєднав у собі функції банківської платіжної картки та пенсійного посвідчення. Це абсолютно новий продукт, що не має аналогів в Україні.

Спеціально для пенсіонерів Ощадбанк спільно з Пенсійним фондом України реалізував цей інноваційний проект - електронне пенсійне посвідчення. Разом із пенсійною платіжною карткою Ощадбанку пенсіонер отримує ідентифікаційне посвідчення з електронним цифровим підписом власника.

Тепер перед пенсіонерами відкриваються нові можливості. В день зарахування пенсії Пенсійним фондом вони отримують СМС - повідомлення від банку про надходження коштів на рахунок. Отримати гроші можливо в найближчому відділенні Ощадбанку чи в будь-якому банкоматі Ощадбанку без жодних комісій.

Крім того, пенсійна картка має електронний цифровий підпис, що надає можливість отримувати електронні документи на веб-порталах органів влади. Відтепер навіть з дому можливо переглядати на веб-порталі послуг Пенсійного фонду інформацію з електронної пенсійної справи про розмір пенсії та її скла­дові, дані про страховий стаж, заробіток, сплачені внески. Електронне пенсійне посвідчення надає можливість написати звернення або подати заяву на призна­чення чи перерахунок пенсії через Інтернет без відвідування Пенсійного фонду.

Звертаємо увагу: термін дії електронного пенсійного посвідчення як платіжної картки - три роки за умови проходження фізичної ідентифікацію у відділенні банку кожні шість місяців в перший рік дії картки, в наступні роки - раз на 12 міся­ців.

 

Замовити електронне пенсійне посвідчення необхідно в територіальному управлінню Пенсійного фонду України. В Марківському управлінні у відділі обслуговування громадян постійно працюють 3 кваліфікованих спеціаліста з питань прийому документів для оформлення електронне пенсійне посвідчення   Необхідно надати такі документи  

* паспорт;

* довідку про реєстраційний номер облі­кової картки платника податків фізичної особи (не подається громадянами, які через свої релігійні переконання відмовля­ються від прийняття реєстраційного номе­ра облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контроль­ний орган і мають відмітку в паспорті);

* довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

* 2 фотокартки  розміром  2,5 на 3 см.

 

 

   Перший заступник начальника управління                 Зоя Гребиннюк



« повернутися до списку новин